Фізика
Фізика: 3-тя чверть, 7 клас
Розділ 3. СВІТЛОВІ ЯВИЩА
Навчальна тема: |
Світлові явища |
Конкурсної роботи: |
УРОК 2 Дисперсія світла. Спектральний склад світла. Кольори. ФЛР № 9 «Утворення кольорової гами світла шляхом накладання променів різних кольорів» |
Розділ 1. Постановка завдань для учня на урок (навчальні цілі). |
Навчальна мета: ввести поняття дисперсії світла як залежності показника заломлення середовища від довжини світлової хвилі, пояснити походження кольорів у спектрі, дослідити явище накладання спектральних кольорів та отримання за допомогою цього явища всієї гами кольорів.
|
Розділ 2. Aктуалізація: |
Дисперсія світла |
2-1. Допоміжний файл: | |
2-2. Допоміжний файл: | |
Розділ 3. Перевірка домашнього завдання: |
|
3-1. Допоміжний файл: |
Слайди 2-4, завдання висвітлені на слайдах Слайд 2 – перенести за допомогою лівої кнопки миші речення на прямокутник, розташований праворуч. Відображаються тільки вірні відповіді Слайд 3 – учні повинні в зелених прямокутних написати відповіді, відкрити шторку – перевірити відповіді. Слайд 4 – тести, необхідно ввести ім’я та адресу електронної пошти |
3-2. Допоміжний файл: | |
3-3. Допоміжний файл: | |
Розділ 4. Пояснення нового матеріалу: |
Слайд 4. Всі стрілки необхідно перемістити в напрямку, вказаному стрілкою. Червона стрілка – визначення поняття дифузії, Синя стрілка 1 - прояв дисперсії Синя стрілка 2 – анімація розкладання білого світла в спектр, пояснюється учням швидкість поширення світла, кути заломлення Позначки фотоапарата – відео фрагменти - досліду по спостереженню дисперсії - утворення кольорів за допомогою кольорового скла Гіперпосилання на презентації – пояснюються: Досліди Ньютона, спектральні кольори |
4-1. Допоміжний файл: |
Для тих учнів, які пропустили урок – урок (флеш-анімація) віртуального вчителя, 10-15 хв, з дотриманням всіх вимог для пояснення нового матеріалу Назва файлу Урок 3 Дисперсия света |
Розділ 5. Закріплення нового матеріалу: |
Слайд 8 Завдання – на слайді. Розташувати кольори в порядку зменшення їх швидкості |
5-1. Допоміжний файл: | |
Розділ 6. Формування навичок практичного використання: |
Виконання лабораторної роботи слайд 9 |
6-1. Допоміжний файл: |
Слайд 9 – перегляд відео фрагменту1, який ми бачимо світ крізь кольорове скло |
6-2. Допоміжний файл: |
Слайд 9 перегляд фрагменту 2, інструкція для виконання лабораторної роботи |
Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо): |
|
Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу: |
Слайд 10 тест «Дисперсія світла» |
9. Методичні рекомендації щодо використання матеріалів конкурсної роботи: |
|
10. Пояснення щодо використання програмного забезпечення, яке використано в роботі: |
Основний файл створений за допомогою програми Smart Notebook, дистанційний урок – Power point та конвертовано у флеш, тести створені за допомогою Ispring Quiz Maker |
11. Список джерел, які використані: |
|
12. Ваші прізвище, ім'я та по-батькові |
Антикуз Олена Володимирівна |
13. Ваша посада |
Заступник директора з НВР, учитель фізики |
14. Установа, в якій Ви працюєте або навчаєтесь (повна назва) |
Курахівська гімназія «Престиж» |