Розвиток творчих здібностей дітей

Проект: На гостини до "Рукавички"

Розвиток творчих здібностей дітей

Мета проекту:

· розвиток творчих здібностей дітей;

· самореалізація малят у художній, мовленнєвій, музичній діяльностях.

Тривалість проекту 10 днів.

МОТИВАЦІЙНИЙ ЕТАП

Мета:

· стимулювати бажання дітей брати участь в інсценізації української народної казки "Рукавичка";

· викликати у малят бажання створити спільний проект, дати йому назву.

Завдання:

· виявити рівень знань, умінь і навичок, наявний у вихованців на початку тематичного циклу;

· спільно з дітьми створити древо цілей;

· залучення батьків, музичного керівника до участі в проекті.

Заходи:

· Перегляд вистави за участю артистів лялькового театру.

· Пригода на прогулянці.

· Бесіда "Хто, хто у рукавичці живе?"

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЕТАП

Мета:

· збагатити ігрове середовище іграми, іграшками;

· сформувати: навички культури спілкування; вміння вести діалог;

· активізувати у дошкільників інтерес до інсценізації казки "Рукавичка"; бажання якомога більше дізнатися про професію актора.

· розвивати спільну діяльність дітей і дорослих.

Заходи:

· Виставка ілюстрацій до казки "Рукавичка".

· Зустріч з колишнім випускником ДНЗ№5, майбутнім режисером і актором Дідівським О.В.

· Бесіда "Казкові звірі".

РЕПРОДУКТИВНИЙ ЕТАП

Мета:

· надати можливість кожній дитині практично застосувати набуті знання, навички та вміння;

· розвивати у малят здатність передавати свої почуття невербально, інтонаційно передавати зміст мови героїв казки;

· самостійно добирати відповідну атрибутику для створення конкретного образу.

· формувати у малят вміння виходити із різних ситуацій;

· вчити аналізувати дії героїв казки, додумувати кінцівку до неї.

· формувати комунікативні навички дітей шляхом використання різних завдань;

· удосконалювати вміння малят працювати в парах, групами.

Заходи:

· Заняття інтегроване, розвивально-пізнавальне (художня література + алікація) "Рукавичка скликає друзів".

· Заняття інтегроване, розвивально-пізнавальне (мовленнєве спілкування + математика) "Подорож у казку".

· Музичне заняття "Зимова пісенька".

· Фізкультура "Звірі взимку".

· Дидактичні ігри і вправи на формування виразних рухів: "Передай настрій", "Назви емоції", "Різна хода".

· Дидактичні ігри на добір атрибутики та декорацій: "Знайди господаря", "Ліс".

· Етюди з елементами психогімнастики.

· Гра-медитація "Я - зайчик".

· Мовний тренінг "Розкажи лічилку".

УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ ЕТАП

Мета: узагальнити і систематизувати знання, навички і вміння набуті протягом попередніх етапів; налаштувати дітей на реалізацію творчого задуму.

Заходи:

· Робота над текстом, ролями.

· Репетиції.

· Виготовлення декорацій.

· Допомога батьків у виготовленні елементів костюмів.

ТВОРЧИЙ ЕТАП

Мета: розвивати творчу активність. Реалізувати творчий спільний задум.

Заходи: показ казки "Рукавичка" малятам молодших груп, батькам та працівникам ДНЗ.

ПІДСУМКОВИЙ ЕТАП

Мета: оцінити результати роботи, сприяти отримуванню дітьми задоволення від досягнутих результатів.

Заходи: пригадати і обговорити "З чого все почалося".

Автор проекту: вихователь ДНЗ №5 "Веселка" Ситненко Ірина Олександрівна

За матеріалам: Освіта.ua

Повернутися до розділу

На головну...