Розвиток творчих здібностей дітей
Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)
Проект: На гостини до "Рукавички"
Розвиток творчих здібностей дітей
Мета проекту:
· розвиток творчих здібностей дітей;
· самореалізація малят у художній, мовленнєвій, музичній діяльностях.
Тривалість проекту 10 днів.
МОТИВАЦІЙНИЙ ЕТАП
Мета:
· стимулювати бажання дітей брати участь в інсценізації української народної казки "Рукавичка";
· викликати у малят бажання створити спільний проект, дати йому назву.
Завдання:
· виявити рівень знань, умінь і навичок, наявний у вихованців на початку тематичного циклу;
· спільно з дітьми створити древо цілей;
· залучення батьків, музичного керівника до участі в проекті.
Заходи:
· Перегляд вистави за участю артистів лялькового театру.
· Пригода на прогулянці.
· Бесіда "Хто, хто у рукавичці живе?"
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЕТАП
Мета:
· збагатити ігрове середовище іграми, іграшками;
· сформувати: навички культури спілкування; вміння вести діалог;
· активізувати у дошкільників інтерес до інсценізації казки "Рукавичка"; бажання якомога більше дізнатися про професію актора.
· розвивати спільну діяльність дітей і дорослих.
Заходи:
· Виставка ілюстрацій до казки "Рукавичка".
· Зустріч з колишнім випускником ДНЗ№5, майбутнім режисером і актором Дідівським О.В.
· Бесіда "Казкові звірі".
РЕПРОДУКТИВНИЙ ЕТАП
Мета:
· надати можливість кожній дитині практично застосувати набуті знання, навички та вміння;
· розвивати у малят здатність передавати свої почуття невербально, інтонаційно передавати зміст мови героїв казки;
· самостійно добирати відповідну атрибутику для створення конкретного образу.
· формувати у малят вміння виходити із різних ситуацій;
· вчити аналізувати дії героїв казки, додумувати кінцівку до неї.
· формувати комунікативні навички дітей шляхом використання різних завдань;
· удосконалювати вміння малят працювати в парах, групами.
Заходи:
· Заняття інтегроване, розвивально-пізнавальне (художня література + алікація) "Рукавичка скликає друзів".
· Заняття інтегроване, розвивально-пізнавальне (мовленнєве спілкування + математика) "Подорож у казку".
· Музичне заняття "Зимова пісенька".
· Фізкультура "Звірі взимку".
· Дидактичні ігри і вправи на формування виразних рухів: "Передай настрій", "Назви емоції", "Різна хода".
· Дидактичні ігри на добір атрибутики та декорацій: "Знайди господаря", "Ліс".
· Етюди з елементами психогімнастики.
· Гра-медитація "Я - зайчик".
· Мовний тренінг "Розкажи лічилку".
УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ ЕТАП
Мета: узагальнити і систематизувати знання, навички і вміння набуті протягом попередніх етапів; налаштувати дітей на реалізацію творчого задуму.
Заходи:
· Робота над текстом, ролями.
· Репетиції.
· Виготовлення декорацій.
· Допомога батьків у виготовленні елементів костюмів.
ТВОРЧИЙ ЕТАП
Мета: розвивати творчу активність. Реалізувати творчий спільний задум.
Заходи: показ казки "Рукавичка" малятам молодших груп, батькам та працівникам ДНЗ.
ПІДСУМКОВИЙ ЕТАП
Мета: оцінити результати роботи, сприяти отримуванню дітьми задоволення від досягнутих результатів.
Заходи: пригадати і обговорити "З чого все почалося".
Автор проекту: вихователь ДНЗ №5 "Веселка" Ситненко Ірина Олександрівна
За матеріалам: Освіта.ua