ТВОРЧИЙ ГРУПОВИЙ ПРОЕКТ: ПІРАМІДОЛОГІЯ.
Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)
АВТОР ПРОЕКТУ: ШИПІЛОВА ІННА ЮРІЇВНА
Закінчила: Луганський державний педагогічний університет імені Тараса Шевченка
Педагогічний стаж: 13 років
Спеціаліст І категорії, старший викладач
ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: «Чуйність і лагідність – та духовна сила, яка здатна зберегти дитяче серце від озлоблення, жорстокості і байдужості, від безсердечного ставлення до всього доброго і світлого в житті, насамперед до сердечного, теплого слова.»
ТЕМА ПРОЕКТУ: ПІРАМІДОЛОГІЯ.
МЕТА ПРОЕКТУ:
ПРАКТИЧНА:
Формувати вміння аналізувати інформацію, аналізувати особисті пізнавальні та практичні дії;
Налагодження міжособистісної взаємодії шляхом зовнішнього діалогу в процесі засвоєння учбового матеріалу;
Розвивати навички групової роботи;
Підвищувати рівень активності і самостійності;
Формувати вміння і навики роботи з Інтернет – ресурсами, розвивати спеціальні дослідницькі вміння і навики.
ОСВІТНЯ:
Познайомити учнів з пірамідою як з геометричним тілом;
Значення піраміди з історичної і математичної точки зору;
Показати взаємозв’язок вивчаємих на уроці тем з навколишнім світом і оточуючим нас побутом.
РОЗВИВАЮЧА:
Розвивати пізнавальний інтерес до математики;
Розвивати вміння бачити суперечність, вміння висловлювати свою думку;
Розвивати художнє бачення, навички режисури.
ВИХОВНА:
Сприяти вихованню активного мислення, комунікативних якостей учнів;
Виховувати творче мислення, всебічно розвинуту особистість;
Виховувати вміння прислухатися до ідей інших, поважати точку зору оточуючих, з метою досягнення найвищих результатів роботи в групі.
ДИДАКТИЧНЕ І МАТЕРІАЛЬНО – ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:
Підручники, енциклопедії, сучасна література;
Інтернет – ресурси;
Моделі пірамід;
Зварювальний матеріал для виготовлення сучасних пірамід;
Фотоапарат;
Відеокамера; Комп’ютер зі спеціальним програмним забезпеченням.
ФОРМА ДІЯЛЬНОСТІ : групова.
МЕТОД НАВЧАННЯ : проект.
АКТУАЛЬНІСТЬ:
Комп’ютерні технології інтенсивно запроваджуються як у традиційних галузях виробництва, так і в нових, виникнення яких неможливо уявити без застосування комп’ютерної техніки. Розробка проекту з об’єднанням геометрії і інформатики, занять з виробничого навчання дозволила раціонально об’єднати теоретичні знання учнів з їх творчими можливостями та розкриттям багатьох талантів при створенні відеофільму. Цей проект допоміг розкрити у учнів багатий творчий та духовний потенціал, показати, що спостерігати самим, дослідувати та пізнавати предмети самостійно, сприяє становленню цікавої, всебічно розвинутої особистості, а також, що математика не суха наука,а дуже глибока і цікава.
МЕЖПРЕДМЕТНІ ЗВЯЗКИ:
Геометрія;
Інформатика та інформаційні технології;
Історія;
Практичне навчання зі зварювального виробництва.
ОЧІКУВАННІ РЕЗУЛЬТАТИ:
Учні навчаться збирати та аналізувати цікавий та необхідний матеріал з заданої теми, ставити мету та раціонально добиватися її, навчаться планувати зміст діяльності, оцінювати свої можливості і зусилля, висловлювати свою думку, робити висновки. Навчаться справедливо оцінювати свою роботу і роботу всієї групи, навчаться публічно виступати при захисті проекту, а також розширять свій кругозір, поглиблять знання з математики при роботі з додатковою літературою, та за допомогою комп’ютерних технологій поглиблять навички при роботі на уроках інформаційних технологій.
КРИТЕРІЇ УСПІХУ:
Проект буде вважатися успішним, якщо його результати зацікавлять учнів і інших викладачів, а головне, якщо його будуть використовувати в роботі викладачі, а учні для поглиблення своїх знань.
ТЕРМІН ВИКОНАННЯ: 2 тижні.
КІЛЬКІСТЬ УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ: 6 учнів.
РОЛЬ ВИКЛАДАЧА: корегувач дій, консультант.
РОЛЬ УЧНІВ: 2 теоретика – математика, 2 єгиптолога, 2 практика, спільний відео монтаж.
ЕТАПИ ПРОЕКТУ:
І. Підготовчий етап.
ІІ. Відбір матеріалу.
ІІІ. Презентація.